close

2015.04.03

雖說減肥係女人既終生事業

對我黎講

呢 2個字

只係講左 N咁多年而又做唔到既 2個字

由細到大都好為食

超級鐘意食野

無論肉類、零食、雪糕

無一樣唔鐘意

以前更瘋狂

就連個肚飽到龜裂都仲想繼續食

完全唔知飽咁

2014年年中

我突然有種想認真減肥既想法出現

結果

係網上見到有隻泰國減肥藥

聲稱好得同埋平均 1個月減到 10磅

當其時

唔知點解好信佢

結果搵人係泰國幫我買返黎

再加自己係網上買

前前後後食左 3次

我瘦左大約 20磅

食呢隻藥最明顯既反應係屙油

不過因為係香港買有D 貴

加上無人再幫我係泰國買

結果最終我要停食

但好彩停食到而家已經半年

都無太大既反彈

就連去韓國喪食左 5日

返到香港 1磅都無重到

其實

我知道食藥係超級唔好

對身體唔好

單靠食藥可能只係暫時性 (減磅)

一唔食就極大機會反彈

甚至更肥

所以

我真心想只靠飲食同運動去減

但我自知係一個超級懶人同超級為食

做運動又怕攰

食野又鐘意食D 香口好味既野

點算呀

我咁樣點減!?

最近係網度見到一個台灣男人

用左差不多一年

減左 25公斤 (約 55磅)

數字上其實已經好勁

單靠飲食同運動已經OK

最緊要係健康!!!

所以

我都要努力學佢

佢除左瘦左靚仔左

最大收穫係佢娶左個靚老婆仲生埋個得意囡囡

因為減肥成功而令人生有大轉變

希望我都可以!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    DinL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()