2015.04.25

 
 
辛苦咗 5日半,嚟到星期六下晝當然要Relax 下,再加上連續 5日好乖咁食得健康,所以更加要獎勵下自己。今日收工之後即刻走人,因為行程非常豐富,要去 3個地方拜山,第一站先去將軍澳,因為仲有巴士上山既關係,所以落左車係仲要行一大段斜路,上完再落,仲有太陽伯伯好勤力咁照耀我哋,即係出晒汗 ==" 拜完之後落返大本型食個Lunch,3個人,食咗個 $56 嘅Set Lunch
 
Set Lunch 包括:
任何烏冬/ 丼飯/ 拉麵 (任選主餐牌上 $52或以下)
自選小食 (吉列蝦1隻/ 章魚燒3粒/ 吉列牛肉薯餅1件/ 雞軟骨2串)
汽水/ 柚子茶/ 巨峰提子特飲
 
所以我哋揀咗:咖喱牛肉湯烏冬 + 雞軟骨2串 + 凍柚子茶,另外再散叫咗 1碗野菜豚肉麵豉濃湯拉麵,超飽超豐富超滿足
 
Set Lunch - 雞軟骨 (Set $56)
我無食到,所以唔知味道如何,不過睇賣相係完全吸引!!!
 
Set Lunch - 咖喱牛肉湯烏冬 (Set $56)
我唔食牛嘅,但有食到個咖喱烏冬
咖喱湯好好味,好味到會當湯咁飲 XD
 
Set Lunch - 凍柚子蜜 (Set $56)
又唔係我嘅,所以我又係唔知咩味 XDD
 
野菜豚肉麵豉濃湯拉麵 $68
超級大碗,有 2隻半粒溫泉蛋,一大堆野菜,少量豚肉片
重點係個濃湯,好好飲,但其實好重味精 :D
 
之後就出發第二站鑽石山,跟住好快又去第三站旺角,得知停車場改咗新收費,$36每小時,而由當初 15分鐘一計改成每小時一計,所以拜完之後就喺旺角"掃街",好地道嘅香港文化。
 
首先
豬大腸 $13/串 (只買了豬大腸)
 
之後去掃Hot.com
好多選擇好多薯條揀好多唔同嘅醬揀
 
脆皮薯條炸魚配肉醬 + 蜜糖芥末醬 $35
 
大切章魚燒 $24
 
跟住見仲有時間,再去超人氣小食店,又一條長長嘅人龍,好彩都算排得快,唔駛等佢煮,因為已經一早整好晒等人買,所以幾長嘅人龍都仍然有好多人排隊
 
大墨魚 + 大生腸 + 火雞腎 = 3串$28
另加 1串紅腸 $6
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    DinL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()