close

2015.05.04

美好的一天, 今日心情特別靚, 唔知咩原因架, 總之就開心啦

今日係公司一心諗住上Openrice 睇下有咩餐廳岩母親節/ 父親節食

點知就俾我見到Openrice 有台灣版

((係, 我諗我比較遲, 我知道 2014年已經有, 但我係今日先知呀, 哼!!))

一見到, 即刻成個人好興奮, 所以就 9秒9 睇下台中美食介紹

openrice台灣版

以前睇Openrice 都係睇香港版, 有時會睇下澳門版或者深圳版

估唔到Openrice 越黎越多唔同國家既餐廳介紹同食評

不過可惜暫時未有韓國同日本 XD , 如果連呢 2個地方都有

我諗我日日都會上睇, 時時都想即刻飛去旅行 :D

另一件開心事係........

收工一返到屋企就見到封俾我既信放左係枱

心諗: 又係咩無聊信呀 ==" 之後再諗多一句: 唔通係匯豐, 再唔寄黎就死!!!!!

即刻開信睇............... yeah~ yoho

終於都收到匯豐信喇 T^T 感動到我呢..................

我身邊好多抽中紀念鈔既人都已經收晒信, 連錢都交埋

得我一個咁遲!!!!!!!!!!!!!!! 得我一個咁遲都未收到

而家終於收到了!!! 要快快手去交錢先得

arrow
arrow
    全站熱搜

    DinL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()