2016.10.26

首爾Seoul

呢篇野 update過無數次 (2014年 2015年 2016年)

係我紀錄韓國美食既日記

 

..... 以下資料及地圖都係上網搵 .....

我... 超級鐘意睇 小梨既Blog 同佢既首爾書, 因為介紹超詳細又清楚, 最緊要就係路線圖

小梨既介紹絕對係100分, 因為佢完全係會親自行一次同埋影晒相出黎俾大家睇!!! Good!!!

所以我 95%以上既資料都係來自小梨

 

由於我既首爾行經驗尚淺... 所以就...... 要靠各位 Blog主幫下手

等我多d 資料係手玩得開心d 食得高興d... 影多d 相返黎

再寫Blog 俾其他人睇... 呵呵呵...

為左方便自己可以睇到最詳細既資料

我已經搵好所有想去既地方... 仲連結埋Blog 主既介紹添

呵呵呵

呢個資料搜集真係夠全面呀!!!

 

仲有一堆由台灣旅遊網推薦既首爾美食 HopeTrip

邊食野邊玩邊學韓文 (其實都唔肯定岩唔岩 XD)

炸醬麵 짜장면

部隊鍋 부대찌개

雞鍋  닭 냄비

豬腳  족발

市場  시장

汗蒸幕 한증막

 

仲記得之前Running Man EP249係以「炸醬麵」為主題

竟然有人將主持及嘉賓去過既炸醬麵店都寫 Blog了, 太感動!!

Running Man EP249 黑名單競賽之炸醬麵任務 - Mint

Running Man EP288 成員推薦美食餐廳 - 小梨

 

好!!!!!!!

由 1號線開始食啦 GoGoGo!

**由於資料越來越多, 所以而家已經將佢地分開晒喇, 搵都搵得方便d 嘛 :)

 

*1號線

 【首爾行計劃】我在 1號線必玩必食推介總匯

 

*2號線

 【首爾行計劃】我在 2號線必玩必食推介總匯

 

*3號線

 【首爾行計劃】我在 3號線必玩必食推介總匯

 

*4號線

【首爾行計劃】我在 4號線必玩必食推介總匯

 

*5號線

【首爾行計劃】我在 5號線必玩必食推介總匯

 

*6號線

【首爾行計劃】我在 6號線必玩必食推介總匯

 

*其他分線地區

【首爾行計劃】我在其他分線地區必玩必食推介總匯

 

 [[[ 總站: 絕不能錯過的首爾美食 - 小梨 ]]]

------------------------------------------------------------------------

 

小梨首爾美食介紹

小梨首爾美食介紹

 

除左食

仲有一堆女仔最鐘意Shopping 買既野

 化妝品 護膚品 

 

除左親自周圍行周圍買之外

仲有一個大出血方法

 樂天免稅店 

 外幣兌換韓元情報 - 沙拉 

 仁川機場 < > 首爾 之接送服務單程參考收費 - 沙拉 

 

有用韓網::

韓巢

韓巢 (韓國全國之地鐵路線圖)

機場鐵路A’REX (由仁川機場出市區資料) 簡字

 

arrow
arrow

    DinL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()